21 feb 2015

Frozen traktatie printables

Frozen traktatie, frozen traktatie zelf maken, Olaf traktatie, Frozen traktatiedoosje, Frozen printables, Anna traktatie, Elsa traktatie, Frozen feest

Afgelopen weken kreeg ik veel foto's toegestuurd van Frozen traktaties. Dat bracht mij op het idee om ze samen te voegen tot een groot Frozen inspiratie blog.
Dus heb je Frozen fans in huis en ben je op zoek naar inspiratie voor Frozen traktaties? Lees snel verder.

Bovenstaande foto is van Sol, Zij heeft getrakteerd op de Frozen traktaties van Anne en Elsa. Ze heeft samen met haar moeder 30 stuks gemaakt. Ze heeft de bakjes gevuld met een speeltje, koekje en nog een lekker verpakt snoepje. 

Frozen traktatie, frozen traktatie zelf maken, Olaf traktatie, Frozen traktatiedoosje, Frozen printables, Anna traktatie, Elsa traktatie, Frozen feest

Deze foto is van Margriet. Terwijl haar moeder de Olaf snack bakjes klaar maakte vulde Margriet ze met sneeuwpop ingrediƫnten; Marshmallows, chocolade druppels, zoute stengels en oranje tictac voor de neus van Olaf.

Frozen traktatie, frozen traktatie zelf maken, Olaf traktatie, Frozen traktatiedoosje, Frozen printables, Anna traktatie, Elsa traktatie, Frozen feest

De foto van hierboven is van Elvira. Zij heeft de Olaf thee bonbon doosjes voor haar dochter gebruikt als traktatie doosjes. De thee strookjes die je dan niet gebruikt kun je later nog gebruiken als vlaggetjes voor aan rietjes. Leuk voor bij een Frozen feestje!

Frozen traktatie, frozen traktatie zelf maken, Olaf traktatie, Frozen traktatiedoosje, Frozen printables, Anna traktatie, Elsa traktatie, Frozen feest

De laatste foto is het Frozen Bingo spel van Yara. Haar moeder Anita vertelde: "Afgelopen week had mijn dochter haar Kinderfeestje gehouden. De frozen bingo viel erg in trek. Ik heb ze als a5 jes geprint daarna gelamineerd en met een snijder gesneden en de hoekjes afgerond met een hoekpons. De plaatjes om te grabbelen heb ik 2 maal uitgeprint om vervolgend de plaatjes die ik had gegrabbeld er op te leggen. De fishes heb ik gesneden met de snijder en daarna ook afgerond met de hoekpons. "

Ben je enthousiast geworden door de foto's? Bestel de Frozen Printables HIER. Wil je met spoed aan de knutsel? Neem dan snel een kijkje in mijn Etsy shop, om de printables direct te downloaden.

^-^ Fijn weekend ^-^



Geen opmerkingen:

Een reactie posten