4 jul 2017

De leukste Minions traktaties !!

minions traktatie maken, traktatie minions, verschrikkelijke ikke film, minions uitdelen, minions printable, gratis minions bouwplaat, minions banaan

Iedereen is door de nieuwe "Verschrikkelijke ikke" film weer in de ban van de Minions! Heel begrijpelijk want ze zijn ook veels te leuk! In de afgelopen jaren heb ik al heel wat traktaties gebaseerd op Minions mogen ontwerpen. Vandaag zet ik de leukste voor je op een rijtje.


Op bovenstaand foto zie je de minions doosjes die ik gemaakt hebt naar aanleiding van de film met alleen maar de minions. Het zijn voor, de kenners, de Minions Bob, Kevin en Stuart. Dit zijn grappige vierkanten doosjes, die je kan vullen en stapelen.

minions traktatie maken, traktatie minions, verschrikkelijke ikke film, minions uitdelen, minions printable, gratis minions bouwplaat, minions banaan

Deze 3 Minions heb ik ook gebruikt als basis voor de open traktatie doosjes. Deze bakjes zijn kleiner en smaller en heerlijk te vullen met banaan snoepjes of popcorn.

minions traktatie maken, traktatie minions, verschrikkelijke ikke film, minions uitdelen, minions printable, gratis minions bouwplaat, minions banaan

En zeg je Minion dan zeg je BANANA! De inspiratie voor de traktatie zakje labels. De hit onder de traktaties. Je vult een klein zakje met snoep en niet het vast met een traktatie label. Lekker snel te maken en met een heel leuk effect. Deze makkelijk te maken Minions traktatie is mijn favoriet!

minions traktatie maken, traktatie minions, verschrikkelijke ikke film, minions uitdelen, minions printable, gratis minions bouwplaat, minions banaan
Pin voor later
Nog meer leuke links voor Minions traktaties:





minions gemaakt van waterspuiten van de action, minions waterspuiten, action DIY

Bovenstaande de foto kreeg ik van Wendy, zij maakte met wiebeloogjes, zwart tape en blauwe en gele waterspuiten van de Action, Minions waterspuiten als traktatie.

De Minions printables en nog meer kan je vinden in mijn webshop voor traktatie printables: Annekoendigitaal

Heb jij al eens een Minions traktatie gemaakt?

Vind jij traktatie printables leuk? Volg mij dan op Facebook voor nog meer leuke printable tips en printables ideeën.


Veel traktatie plezier en een fijne dag!
Yolanda

1 opmerking:

  1. Minions zijn niet weg te denken :-). Zeker niet met de nieuwe film! Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen