2 okt 2015

Gratis Thomas de trein traktatie printable !


Vorige week liet ik jullie al een paar traktatie printables van Thomas de trein zien. Maar vandaag heb heb ik ook leuke traktatie van Thomas de trein. Namelijk de snack box traktatie, de snack box, de naam zegt het al, kan je vullen met lekkers of lekker gezond wat jij wilt. Voor de foto heb ik de traktatie gevuld met marshmallows en rode en blauwe snoepjes voor de kleur. En het wordt nog leuker, deze printable van Thomas de trein kan je helemaal gratis en direct downloaden! 
De traktatie is niet moeilijk te maken: gewoon printen, knippen en plakken en klaar!


Download deze GRATIS Thomas de trein traktatie printable direct via de link hieronder:

Veel knutsel en traktatie plezier !!

Op zoek naar andere leuke traktatie printables? Kijk dan eens in mijn winkel voor de leukste Feestelijke Printables van Annekoendigitaal.

De printables van Annekoendigitaal zijn alleen voor persoonlijk gebruik en mogen niet zonder toestemming van Annekoendigitaal voor commerciƫle doeleinden worden gebruikt.
 



1 opmerking:

  1. Ik kom even langs via het blogfeestje :) Helaas begint het Thomas-virus hier helaas een beetje uit te werken, maar dit is wel een supergave traktatie!

    BeantwoordenVerwijderen