22 okt 2016

November 2016 Maandkalender

november 2016 kalender, kalender 2016, kalender 2017, kalender voor kinderen

Er  wordt mij wel eens gevraagd of ik alle cliparts voor de kalenders zelf maak. In de begintijd van de kalenders (alweer ruim 3 jaar geleden) deed ik dat wel. Maar sinds ik ontdekt heb dat op Etsy zo veel leuke cliparts verkocht worden, koop ik ze. Met natuurlijk een commercieel licentie zodat ik ze kan en mag gebruiken voor het maken van mijn eigen printables en kalenders. 


En zo komen we bij de volgende kalender maand. De november maand kalender cute en stoer zijn 2 totaal verschillende kalenders geworden. Stoer is deze maand echt heel leuk voor jongens. Stoer vliegtuigen met natuurlijke stoere piloten. Toen ik deze vliegtuigen cliparts tegen kwam in één mijn favoriete clipart winkels op Etsy wist ik meteen dat dit het thema stoer voor november zou worden.

november 2016 kalender, kalender 2016, kalender 2017, kalender voor kinderen

Voor de cute versie van de maandkalender van november had ik deze cliparts al een jaar geleden gekocht. Weer in een hele ander winkel op Etsy en zo leuk!! Ik was er meteen verliefd op en wist toen al dat ik ze zou gaan gebruiken voor de maand november. En dit is ook de maandkalender die ik voor mij zelf heb uitgeprint.


De printable voor de cute versie en de stoere versie vind je hier

Welke kalender vindt jij het leukste?

PS hou jij van vooruit plannen neem dan een kijkje in mijn winkel voor de kalender van 2017. De 2017 kalender vindt je HIER.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten